Gajić Milan | Krstić Nataša: SEO: od teorije do prakse

130,00kn Dostupno
Podijeli:

SEO: od teorije do prakse

Gajić Milan | Krstić Nataša

Nataša Krstić, Milan Gajić: SEO: od teorije do prakse

Optimizacija veb-sajta za pretraživače

Kako pravilno dizajnirati i implementirati SEO kampanju te poboljšati vidljivost, autoritet i relevantnost vaše web stranice.

Knjiga SEO: OD TEORIJE DO PRAKSE objašnjava sve elemente optimizacije i daje sveobuhvatan pregled metodologije, terminologije i tehnika za uspješno pozicioniranje web stranice na tražilicama. Kroz povijesni pregled SEO praksi, upotrebu web analitike, alata za analizu izvedbe web stranica, korisničkog iskustva, poboljšanja prodajnog lijevka, optimizacije dizajna tehničkog programiranja - knjiga je temeljit vodič za snalaženje u novom okruženju digitalnog marketinga.

Kombinirajući akademsko znanje s trenutnim studijama slučajeva, autori nude detaljan uvid u optimizaciju web stranica kao jedan od najvažnijih digitalnih marketinških kanala za nove tehnološke izazove i pomažu nam u razumijevanju algoritama koji upravljaju Internetom kao vodećim medijem za promociju i oglašavanje.

 

Nataša Krstić, marketinška stručnjakinja, ekonomistica i predavačica čiji je fokus istraživanja usmjeren na marketing putem pretraživača, društveno odgovorno poslovanje i digitalnu komunikaciju. Specijalizirala se za optimizaciju tražilice (SEO) na Sveučilištu Kalifornija - UC Davis, a posjeduje certifikate Google AdWords, Google Analytics, Google Digital Garage i Facebook Bluesteps. Radila je u domaćim i stranim financijskim organizacijama na poziciji direktorice marketinga i odnosa s javnošću. Bila je član odbora srpske mreže Globalnog dogovora Ujedinjenih naroda i predsjednica Radne skupine za društveno odgovorno poslovanje pri Udruženju banaka Srbije. Autorica je Komunikacijske strategije Nacionalne akademije za javnu upravu Republike Srbije.

Milan Gajić, stručnjak za digitalni marketing. Jedan je od osnivača agencije i internetskog časopisa posvećenog produktivnosti i digitalnom marketingu. Ima dugogodišnje iskustvo u IT industriji, kao savjetnik i izvršitelj na polju digitalnog marketinga.

 

Preporučamo

Top