Goron Dryden, Jeannette Vos: Revolucija u učenju:kako promijeniti način na koji svijet uči
Knjiga se temelji na osam glavnih uvjerenja: 1. Svijet brzo hrli prema temeljnoj povjesnoj prekretnici; 2. Mi živimo revoluciju koja mijenja naš način života, načine komunikacije, mišljenja i napretka; 3. Ta revolucija će odrediti kako ćemo, ako ćemo uopće, mi i naša djeca raditi, zaraživati za život i u potpunosti uživati u životu; 4. Po prvi je put u povijesti danas gotovo sve moguće; 5. Vjerojatno tek najviše jedna od pet osoba, čak i u razvijenim zemljama, zna kako se okoristiti tom olujom promjena; 6. Ako ne nađemo odgovore može se dogoditi da elita od 20% ljudi raspolaže s 60% prihoda svake nacije, dok će najsiromašnija petina ljudi raspolagati samo s 2% tog prihoda. To je provjereni recept za siromaštvo, školski neuspjeh, kriminal, drogu, očaj, nasilje i socijalne nemire; 7. Kako bi svi dijelili dobrobiti razdoblja potencijalnom bogatstva, kao protuteža informacijskoj revoluciji potrebna nam je paralelna revolucija u cjeloživotnom učenju; 8. Na sreću, ta revolucija - revolucija koja će svakome od nas pomoći da bilo što učimo puno brže i bolje - također dobiva na ubrzanju. - Ova knjiga priča priču o toj revoluciji; također može poslužiti kao praktičan vodič koji će vam pomoći da preuzmete nadzor nad vlastitom budućnošću.
Iz knjige
Revolucija mijenja vaš život i svijet u kojem živite.
Vi ste dio prvog naraštaja koji živi u novom dobu: dobu koje nudi neograničen izbor budućnosti u eri u kojoj je gotovo sve moguće.
Svijet vaše djece bit će kao niti jedan prije. I njihova budućnost ovisi o njihovoj sposobnosti da usvoje nove koncepte, da naprave nove izbore i nastave učiti i prilagođavati se cijeloga života.
Bogate zemlje već su napravile skok od industrijskoga društva u doba informatizacije: doba u kojem će ljudska snaga uma, znanje i kreativnost nastaviti zamjenjivati strojeve i zgrade kao glavno bogatstvo u društvu.
Sada siromašne zemlje imaju iznimnu priliku za teleskopsku budućnost: priliku da preskoče industrijsku eru i uđu izravno u novo doba umrežene inteligencije.
Ali to novo doba također raspolaže i neugodnim alternativama. Za one koji raspolažu novim znanjem nudi se svijet prilika. Za one bez tog znanja budućnost s nestankom starih poslova i urušavanjem staroga svijeta nudi nezaposlenost, siromaštvo i očaj.
Glavni argument ove knjige je da su, želimo li postići dobrobit za većinu ljudi, žurno potrebne nove metode učenja. Ali ne samo za novi naraštaj, već i za one koji su već odrasle osobe.