Sažetak
Destinacija kao brend
Priredili: Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride
Imaju li određena mjesta privlačnost i ugled koji doista zaslužuju? Ne uvijek. Vrlo je teško uvjeriti ljude da promijene svoje dojmove o tome koja su mjesta poželjna za život, rad, učenje ili odmor, pa čak i gdje bi bilo najbolje otići na jednodnevni izlet ili upoznati kulturnu baštinu.
Globalna tržišna utakmica dovela je do toga da mnoge turističke destinacije, od malih ljetovališta i toplica do cijelih zemalja, prihvate tehnike brendiranja slične onima koje koriste Coca-Cola, Nike ili Sony kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što više posjetitelja.
Fokusirajući se na cijeli niz studija slučaja diljem Europe, Amerike, Afrike, Bliskog istoka i azijsko-pacifičke regije, autori ove knjige pokazuju nam da brendiranje usmjereno na jasno definirane ciljne skupine, određene na temelju istraživanja i motiviranja potrošača, vodi do sigurnog uspjeha. Bilo koje mjesto na planetu može privući pažnju, samo je važno zapamtiti na koji način.