Kotler Philip: Osnove marketinga

250,00kn Dostupno
  • AutorKotler Philip
  • IzdavačMate
  • Šifra19454
  • Broj stranica958
  • Godina izdanja2006
  • Dimenzije21x27 cm
  • Mjesto izdavanjaZagreb
  • PismoLatinica
  • StanjeNova knjiga
  • UvezTvrdi
Podijeli:

Osnove marketinga

Kotler Philip

Philip Kotler: Osnove marketinga   Ovo je prvo prevedeno izdanje vrhunskog svjetskog udžbenika neophodnog za sve koji se bave marketingom. Pokriva sva osnovna područja iz suvremene marketinške teorije i prakse Knjiga Osnove marketinga daje sveobuhvatni uvid u tematiku na vrlo pristupačan način, sa puno primjera i slučajeva iz prakse. Izuzetno je dobro grafički opremljena i aktualna, jer autori, između ostaloga, govore i o novim tendencijama u marketingu, kao što su internet poslovanje i e-trgovina, o globalnom marketingu u 21. stoljeću, društvenoj odgovornosti, izgradnji i upravljanju globalnim markama, kao i o drugim područjima suvremenog marketinga.

Preporučamo

Top